12.februārī noritēja jau otrā Maksātnespējas kontroles dienesta organizētā darba grupas sanāksme "Elektroniskajai maksātnespējas uzskaites sistēmas (EMUS) attīstībai un uzturēšanai", kurā dalībnieki vienojās par vairākiem jauniem uzlabojumiem.
Darba kārtībā tika apspriesti šādi aktuālie jautājumi:
- Jaunā e-pasta risinājuma darbība – no ziņojuma izsūtīšanas brīža līdz atskaites e-pasta saņemšanai par ziņojuma statusu.
- EMUS sadaļas "Izmaksas" testēšana kopā ar izstrādātājiem – aktuālie jautājumi un nepieciešamie uzlabojumi.
Darba grupas dalībnieki vienojās par optimālāko risinājumu e-pasta izsūtīšanas mehānisma pilnveidošanai, kas veicinās ātrāku e-pasta izsūtīšanu adresātiem un precīzāku izsekojamību par nosūtīšanas statusu. Tāpat tika pārrunāti izmaksu sadaļā veiktie uzlabojumi, to ietekme uz lietotājiem un noteikti nākamie soļi šīs sadaļas pilnveidošanai, atklāja Pirmā uzraudzības departamenta direktore Santa Grunte.
Sanāksmē piedalījās: Maksātnespējas kontroles dienests, Tiesu administrācija, EMUS izstrādātājs "Autentica" un biedrība "Latvijas Maksātnespējas procesa administratoru asociācija".
Maksātnespējas kontroles dienests informēja, ka 2025. gadā ir uzsākts trešais posms Elektroniskās maksātnespējas uzskaites sistēmas attīstībā un 14. janvārī notika jaunās darba grupas pirmā tikšanās, kuras mērķis sekmēt Elektroniskās maksātnespējas uzskaites sistēmas (EMUS) efektīvu un ilgtspējīgu darbību, pievēršot galveno uzmanību sistēmas lietotāju pieredzei un vajadzībām.