Mēnešalga:
3508.00
Jurisprudence / Tieslietas
Atrašanās vieta:
Mārstaļu iela 19, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Vakances sludinājums

MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTS (reģ. Nr.90001287943)

izsludina konkursu uz ierēdņa amatu -

Maksātnespējas kontroles dienesta direktora vietnieks uzraudzības jautājumos

(vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (izņemot pirmās daļas 4.punktu);
  • otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu/ekonomikas vai tiesību zinātņu jomā;
  • vismaz divu gadu pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās vadošos amatos (lūdzam dzīvesgaitas aprakstā pie attiecīgā amata norādīt vadīto darbinieku skaitu);
  • vēlams CAMS sertifikāts;
  • vēlama pieredze audita un/vai uzraudzības funkciju veikšanā;
  • vēlamas divu svešvalodu zināšanas;
  • labas stratēģiskās plānošanas, analītiskās domāšanas, pārmaiņu vadīšanas, orientācijas uz rezultātu sasniegšanu,  komunikācijas un radošas domāšanas prasmes.

Piedāvājam:

  • atbildīgu un dinamisku darbu;
  • profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādās apmācību programmās;
  • mēnešalgu 3508 EUR (bruto), sociālās garantijas;
  • iespēju strādāt attālināti un izmantot elastīgo darba laiku.

Uzticēsim:

  • plānot, organizēt, analizēt un koordinēt trīs padotībā esošo departamentu darbu;
  • kontrolēt uzdevumu sadali un to izpildi (t.sk. uzraudzības un kontroles pasākumus saistībā ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas jomu un sankciju ievērošanas jomu);
  • piedalīties iestādes stratēģijas un operatīvās vadības dokumentu izstrādē un nodrošināt kompetencē esošo stratēģisko mērķu un uzdevumu izpildi;
  • nodrošināt risku vadību un uzraudzību sev pakļauto struktūrvienību darbībā.

Atlase

Pretendentu atlase tiek veikta trīs kārtās saskaņā ar Valsts civildienesta likuma prasībām un Maksātnespējas kontroles dienesta iekšējiem noteikumiem “Personāla atlases kārtība”.

Pretendentiem, kuri tiks virzīti uz atlases procesa otro kārtu, būs rakstiski jāsagatavo redzējums par maksātnespējas jomas attīstības tendencēm Latvijā, kā arī Maksātnespējas kontroles dienesta lomu efektīvas maksātnespējas politikas īstenošanā.

Atlases procesa trešajā kārtā (intervijā) tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, stratēģiskais redzējums, analītiska domāšana, komunikācija, radoša domāšana un novatorisms.

Iesniedzami dokumenti

Pretendentiem līdz 2025. gada 3. februārim lūdzam iesniegt Maksātnespējas kontroles dienestā šādus dokumentus:

  •  pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Maksātnespējas kontroles dienesta direktora vietnieka uzraudzības jautājumos (uz noteiktu laiku) amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  •  pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām un svešvalodu prasmes pašnovērtējums;
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Dokumentus iesniedz elektroniski, izmantojot pieteikšanās formu vai uz e-pasta adresi konkurss@mkd.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Maksātnespējas kontroles dienesta direktora vietnieka amata konkursam".

Dienests informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Maksātnespējas kontroles dienests.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Dienestā var iegūt tīmekļa vietnē Privātuma politika.


Tālrunis uzziņām 67099111 (Zane Bite) vai saziņa elektroniski, rakstot uz e-pasta adresi konkurss@mkd.gov.lv.

 

Pretendentiem jāpiesakās līdz