Mūsu kontaktiMārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050
![]() Tālrunis: 6 7099100
Fakss: 6 7099118
E-pasts:
mkd@mkd.gov.lv
Uzzini vairāk
Mediju jautājumiem:
6 7099158
Dokumentu iesniegšanaMaksātnespējas kontroles dienests nodrošina elektroniskā pasta ziņojumu (ar pievienotām datnēm) saņemšanu, kuru kopējais lielums nepārsniedz 25MB. Esi atbildīgs: |
SūdzībasSūdzību izskatīšana ir viens no Maksātnespējas kontroles dienesta uzdevumiem, ko tas veic, lai īstenotu valsts un sabiedrības interešu aizsardzību tiesiskās aizsardzības procesa un maksātnespējas procesa jautājumos. Tas ir arī veids, kā procesā iesaistītajām personām ne tikai aizsargāt savas likumiskās intereses, bet arī aktīvi līdzdarboties tiesiskās aizsardzības procesu un maksātnespējas procesu uzraudzības nodrošināšanā, sniedzot ziņas par iespējamiem pārkāpumiem konkrētā tiesiskās aizsardzības procesā vai maksātnespējas procesā.
Sūdzību ir tiesības iesniegt kreditoram, komercsabiedrībai (tiesiskās aizsardzības procesā), fiziskajai personai (šīs personas maksātnespējas procesā), parādnieka pārstāvim (juridiskās personas maksātnespējas procesā) vai trešajai personai, kuras likumiskās tiesības ir aizskartas.
Sūdzības iesniegšanas noilgums ir viens gads pēc tiesiskās aizsardzības procesa vai maksātnespējas procesa izbeigšanas dienas. Jāņem vērā, ka gan procesa laikā, gan pēc procesa pabeigšanas sūdzība ir iesniedzama triju mēnešu laikā no dienas, kad konstatēta rīcība, ar kuru aizskartas kreditora, fiziskās personas, parādnieka pārstāvja vai trešās personas tiesības.
Maksātnespējas kontroles dienests neizskata sūdzības par administratora lēmumiem, kuru pamatā ir strīds par tiesībām, vai arī maksātnespēju reglamentējošajās normās ir paredzēta cita kārtībā, kādā iesniedzama sūdzība par administratora rīcību un lēmumiem.
|
Biežāk uzdotie jautājumiKas ir juridiskās personas maksātnespējas procesa depozīts? Kādi ir ieguvumi, ja tiek īstenots fiziskās personas maksātnespējas process? AptaujaNoderīgi |